فیلم سینمایی Uncharted

  در زیر تصویری از این بازیگر را مشاهده می کنید :



Russell بعد از مدتی پروژه ساخت این فیلم را ترک کرد .
حالا برای ساخت این فیلم یک کارگردان جدید انتخاب شده است “Neil Burger “کارگردان فیلم های مطرح Limitless و The Lucky Ones .
او در مصاحبه ای که برای معرفی او ترتیب داده شده بود اعلام کرد : من از ابتدا برای ساخت این فیلم شروع خواهم کرد ، از ابتدا بازیگر ها را انتخاب می کنم و به منابع اصلی و اولیه این بازی اعتماد خواهم کرد و همه چیز را از صفر شروع می کنم. ”
او در مصاحبه ای دیگر که با Crave Online انجام داده است گفت : نیازی به یک شکاف عمیق بین فیلم و بازی نیست ،این بازی یکی از سینمایی ترین بازیه ای حال حاضر است و اگر به دقت به آن نگاه کنید می بینید که اتفاقات و موارد زیادی در بازی وجود دارد که اگر بر روی داستان فیلم به خوبی کار شود، می تواند به راحتی در فیلم استفاده شود .
او در ادامه به سوالی در رابطه با این که نسخه جدید این بازی را تا به حال از نزدیک دیده است گفت” بله من بخش داستانی و قسمتی از بخش آنلاین این بازی را دیده ام و به نظرم بسیار زیبا بود و توجه مرا جلب کرد اما چیزی که به نظر من آمد این است که ما بازیگر های خوب بسیاری داریم اما کسی که شبیه ناتان دریک باشد را نداریم ! ”
او ادامه داد ” البته من هنوز به انتخاب بازیگر مناسب فکر نکرده ام و در حال ساخت و طراحی فیلم نامه هستم و وقتی آن را به پایان رساندم آن وقت به سراغ انتخاب بازیگر می روم .”
این طور که به نظر می رسد این کارگردان فعلا به دنبال الهام گیری بیشتر از بازی و دنبال کردن خط داستان آن است ولی پیشنهاداتی برای انتخاب بازیگر ها برای این فیلم نیز شده است. در زیر بازیگر های پیشنهادی را مشاهده می کنید :

Nathan Drake – Nathan Fillion


اکثر طرفداران این بازی تا حدودی با انتخاب این بازیگر موافق هستند .

Elena Fisher – Diane Kruger


Victor “Sully” Sullivan – J.K. Simmons


Gabriel Roman – Bryan Cranston


Harry Flynn – Tim Roth


Zoran Lazarevic – Kane


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط a.roonama

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 17621
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

كد ماوس